Rabu, 29 Januari 2014

~ Fakta anak sulong

Assalammualaikum.
Fakta anak sulong..sape anak sulung? Jawab "saya".  Oppss..ibu pun anak sulong sebenarnye.hehee.. Nak tahu rahsia di sebalik anak sulong ni jom tengok artikal di bawah ni. Adakah ade yang tersenarai dalam diri korang tak? Kalau ade mesti sila nyatakan ok. *buat nota dalam diri sendiri je* hehee..

Ok, da tengok..da bace..agak2 ade tak dalam list tu. Betul ke tak ek..



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen ♥

8 ulasan:

  1. kinah anak sulong memang semua ada dalam senarai hehehhe

    BalasPadam
  2. Ko mmg gelak x ingt dunia..lau ngn ank mmg mcm harimau kan..hihii

    BalasPadam
  3. No 10..Ko mmg ingt kt aku je kan.
    Lau senyap je x reply kakao aku tu majok rupenya..patut lah..dah tau ni..hihii

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaa..aku garang pun ank2 x tkut pun. No 10 ea..tau xpe.hihii.. ye ke aku majok kat ko..

      Padam
  4. Anak sulung dtg sini...hehe

    BalasPadam
  5. Haah Ibu... kena dengan abang sulong Abak..hahahaha... nice sharing .. ^____________^

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...