Khamis, 13 Februari 2014

~ Nak tempah..dialu2kan.

Assalammualaikum.
Ade yang nak tempah shawl kat ibu tak? Saje je nak amik tempahan buat mengisi mase lapang sambil isi tabung. Kalau ade yang berminat warna boleh pilih sendiri nak matching warna ape. Kat bawah ni ade designnye sebagai contoh. Lihatla..



Kepada sesiapa yang berminat tempah boleh wassap/sms 019-7721044 @ post kan kat ruang komen. 
Ataupun boleh email ibu marlinasahar@ymail.com
Opss..harga sehelai RM 35 tidak termasuk wang pos.

Sila2 la jangan malu2..hehee. 




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen ♥

6 ulasan:

  1. wah menarik je shawl flip flop tu Ibu..nk tempah sebijik warna biru pink tu boleh ke??

    BalasPadam
  2. cantik kak.. tapi naniey xpakai shawl..xreti..hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...