Ahad, 27 Januari 2013

~ Sekali lagi "Bertandang"

Yeay..sekali lagi majlis perkawinan akak ipar ibu. Kali ni majlis bertandang ke umah lelaki pulak. Tak de pe yang nak dicitekan la..just meriah and seronok sangat mase sesi bergambar ngan pengantin. Sebab mase kat umah majlis pempuan aritu tak dapat bergambo sangat.hehee.

Amboi Aqil..pengantin belum makan dia da makan dulu ye.. Lapo la ibu..

Atas pelamin..ape la yang diborakkan si biras ibu tu yek..?

  Makan beradap pulak..kesian pengantin da lapo. Huhuu..

 Acara potong kek pulak. Cantik baju yang dipakai. Banyak2 baju yg dipakai oleh Mummy mase majlis baju putih ni la paling cantik sangat tau. Siyes!!

 Kek ni 3 tingkat sebenarnye..ibu snap yang bawah je. Cantik nampak sedap kan..tapi memang sedap pun. Cheese kek.

Ok, selesai sudah majlis bertandang. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat ye MUMMY. Oppss..kalau khalesa da dapat adik baru jangan lupa bagitau ye..hehee..


SEKIAN.
 

♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen ♥

4 ulasan:

  1. Suami dy ni bujang ea,, besar2an jugak ye

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...