Selasa, 15 Januari 2013

~ Daging cheese hancusss..

Ini la keja ibu kalau tekak teringin nak makan. Aritu akak ipar ade wat Daging Sumbat Cheese anta la ckit kat ibu tu yang nak cuba buat ni. Ibu buat memang betul2 ikut resepi darinye. Buat la punye buat..mula tu sebelum masak bentuknye cantik comel je. Bile nak masak je hancusss berkecai. Nak tak nak ibu pun gaul2kan masak terus je dalam keadaan hancusss.. Jom kite tengok wajah daging cheese sumbat hancuss ibu..hahaa..

 Ini bentuknye sebelum dimasak yg telah disumbat dengan cheese. Hehee..nampak cantik comel je kan..

 Ini pulak yang telah dimasak dalam pan. Begini la jadinye hancusss berkecai..
Walaupun hancuss tapi bile makan sedap jugak tu makan dengan sos. 
Nak anto umah m.mertua pun segan sebab tak menjadi takut pulak org taknak makan nanti kan..

 
Nak tahu kenapa jadi begini rupa..hahaa.. Rupanye isi daging siap cincang yg dibeli dr kedai tak boleh kena air. Tu yang bile masak tak menjadi bulat. Ni pun dapat pengetahuan dari akak ipar. Tapi tak pe la kan lepas ni ibu akan buat lagi dan ibu akan pastikan ia menjadi.


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen ♥

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. sedappppnyeeee..nak resepi boleh

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...