Selasa, 4 September 2012

kuang..kuang..kuang..!!!


Pagi ni ingatkan nak gi kota nak bawe si kecik Aqil ke klinik. Da 2 hari Aqil demam malam tadi tak dapat tido ibu dibuatnye asik merengek je.. Plan tu kalau lambat en abang nak minta tolong kat mama sara suh amikkan cik Fatin kat sek. Ermm..baru nak kuar rumah je mak mertua da masuk kereta nak gi kota gak. So...ibu ckp kat en.abang tak pe la kite amik Fatin kat sek terus ke kota. En. abang tak ckp banyak ok je... Maka si ibu ni pun amik kesempatan buka blog ha...ape lg update blog arrr...kan..kan..kan... heheee...


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen ♥

2 ulasan:

  1. Bukan mekap je cair...en.abang sempat tido lg kat dlm buai askar tu..hehee..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...