Isnin, 28 Oktober 2013

~ Hasil dari TTTE

Assalammualaikum...arini ibu nak kongsi sesuatu yang ibu dapat dari TuneTalkToneExcel ni. Rasenye ibu daftar awal bulan oct dan menggunakan sim ttte ni baru je sebulan. Komisyen yang akan pada tiap 21 hb. Tak perlu susah payah hanye dengan menaja ttte pada kawan2, sedara mara dan sesape la kite akan dapat komisyen dr hasil dia topup. Makin ramai yg kite taja makin banyak la yang kite akan dapat. Makin banyak dia topup makin banyak jugak la kite dapat komisyen dari hasil dia topup. Best tak...? Best kan tak perlu susah payah nak buat itu ini hanye dengan menaja ttte ni sahaje da dapat komisyen. Secara tak langsung ttte ade insuran untuk diri sendiri sebanyak RM 100, 000.00 jika berlaku kemalangan. Malah akan ade point juga dengan point yang dapat tu boleh ditukarkan kepada hp, tiket air asia dalam negeri mahupun luar negeri dan macam2 lagi la. Nak tahu boleh klik banner yg kat atas tu ataupun klik banner yg kat tepi ni haa..  Oppsss...jom tengok dari hasil ttte yang ibu dapat ni.

Sebelum 

Selepas 21hb. Arini da 28hb maknenye komisyen ibu da masuk. Inila hasilnye. Walaupun sikit lame2 akan menjadi bukit kan. Ni baru sorang yang ibu taja..thank my bff join ttte same ibu ni. Lepas ni ibu nak suh family ibu join ttte ni same2 dapat komisyen kan. Hehee.. 
Anda bile lagi jom la join same kalau gune sim biase dapat tak komisyen tak dapat kan. Tapi dengan sim ttte ni sendiri topup pun boleh dpt komisyen. Tak tahu atau nak tahu lebih lanjut boleh wassap ibu 0197721044.
Bile lagi...wassap sekarang..

Cepat..cepat..cepatttttt!!!



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen ♥

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...