Isnin, 26 Ogos 2013

Aidilfitri 2013 - #3

Ahhaaaa..masih lagi bab raya. Entri yg lepas bab raya ibu ke umah kawan. Kali ni bab raya kawan beraya umah ibu pulak. Untuk pengetahuan bersama, ini la kali pertama kawan ibu ni datang raya. Kalau nak datang sesaje tu memang tak la kan. Ibu plan nak masak sedap2 nanti. Tapi hampeh...petang isnin raya ke 5 ibu sampai umah dalam kul 1 ptg. Tetibe dapat we chat nak datang umah. La..kelam kabut ibu dibuatnye cepat gi kedai cari lauk ape yang ade. Kedai pulak banyak tutup maklum la hari raya. Kalau ade yang buka pun bukannye ade jual ikan sayur. Errmmm,, ibu beli kopok lekor je la goreng nanti. Kesian..

 
 
Tak sangka jugak As pun datang raya tahun ni.


Hati ibu sampai sekarang masih rase terkilan sebab tak masak2 sedap mase dia datang tu. 

 

♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen ♥

3 ulasan:

  1. Hehee..cian aku ek..x dpt mkn..hahaha. .x de rezeki aku la, insha allah lain kali aku dtg lg, mst msk kaw2 punye tau..:p

    BalasPadam
  2. Len kali dtg kena konfemkn awal2 tau. Blh aku beli lauk awal nak msak tuk ko nant. Pasti punye kaw2 la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha..memang rasa mcm nk dtg lg pun..

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...